Mijn diensten
Ik kan, als Virtual Assistant, jou als drukke ondernemer ondersteunen om de werkdruk te verminderen. Tijd om te werken aan je bedrijf. Om te doen waar je goed in bent, wat je leuk vindt. Met meer rust in je hoofd en met een kortere To Do list als resultaat. Ik neem de taken waar jij geen tijd in hebt of geen zin in hebt graag voor jou uit handen.
Ik ben beschikbaar vanaf 2 uur per maand, voor zowel eenmalige opdrachten als (interim) kortere samenwerkingen, tegen een uurtarief van:
€ 55,- excl. BTW.
Office Support
- Structureren en/of verwerken van jouw e-mailbox
- Agendabeheer
- Notuleren en notities uitwerken
- Archiveren
- (Vakantie)planningen maken
- Boeken van reizen
- (Kerst)pakketten uitzoeken en bestellen
- Relatiegeschenken uitzoeken en bestellen
- Administratie; bijv. rondom trainingen en cursussen: zoals ruimtes reserveren, en het doen van de (cursisten)administratie
- Structuur aanbrengen in jouw administratie en/of bedrijf
Financieel
- Urenregistratie en/of km registratie
- Bonnen inscannen
- Factureren
- Herinneringen en aanmaningen sturen
Content / Marketing
- Presentatiemateriaal bestellen
- Drukwerk en kantoorartikelen bestellen
- Ontwerpen van brochures/visitekaartjes of flyers
- Documenten opmaken in jouw huisstijl
- Bijhouden Social Media berichten
- Benaderen van klanten voor reviews en beheren
- (Telefonische) enquêtes afnemen
Heb je ergens hulp bij nodig en staat jouw specifieke taak niet tussen mijn bovengenoemd aanbod? Ik kijk of denk graag met je mee voor de mogelijkheden.